Vin(gligt)

2010-04-05
20:20:33

Matlåda "Det ljuva livet" - Ett första steg för att undvika vardagstristess

Piccante, toscansk örtdressing, Kassler, ris, ananas, Philladelphia vitlök örter...



Långledig, men allt har ett slut. Det börjar dofta vardag igen. Fyra dagars njutning, fest och uppriskande stunder i solen förbyts mot 8 timmars stillasittande, dator och stress. Fyra dagar kvar till helg. ett liv på tomgång, eller?...Varför är det så att det känns som livet går lite på leda och slentrian när vardagen härjar fritt? För att undvika vardagssoppatorsk i själen och ett tråkigare liv i vardagen har jag här och nu med ett sinne fullt av minnesvärda ögonblick från helgens ledighet svurit på att inte sluta leva bara för det är vardag. Jag tar med mig det ljuva livet in i vardagen...

Mitt första steg mot en rikare vardag är Matlådan fylld av "Det ljuva livet". Mat lagad med inspiration. En matlåda som till bredden är fylld med ris, Kassler med ananasring fylld med Philadelphia och täckt av smällt ost. Matlådan stoltserar även med nyttig piccante och toscansk örtdressing.

Mat som gör mig lite gladare....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: