Vin(gligt)

2009-09-22
19:53:47

Efterlysning; Är det någon som vet något om vinet?

Är det någon som vet något om detta vin?

Vin(gligt) har fått in en efterlysning efter ett vin som tycks heta Louis Legrand eller något liknande. Mannen som efterlyser vinet drack det för några år sedan under en genomresa i Frankrike, vart förtäljer inte historien. Han blev då så upprymd av vinet att han tog ett papper och målade av etiketten enligt ovan. Detta för att komma ihåg vad han druckit när han kom till Sverige igen och för att försöka få tag på vinet hemma. Sedan den resan har han inte sett röken av ett vin vid namnet Louis Legrand,. Nu ställer han sitt sista hopp till den här bloggen om att hitta information om vinet. Så är det någon som vet något om vinet så skriv en rad eller två....

Tack på förhand
Kommentarer:
#1: Nikki

Kolla här: http://www.luding.ru/en/assortment/wines/france/vindetable/louis_legrand/ Finns även mer på Google, om du provar att söka :)

2009-09-22 @ 20:33:02

Hej, Tack för infon, jag såg också det när jag sökte på google. Tror vi har all info om vinet. Var lättare än jag tänkt mig. Då de som bad mig efterlysa vinet sade sig ha letat överallt

2009-09-22 @ 23:56:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: