Vin(gligt)

2009-10-31
08:12:14

Vaknar till Peggy Lejonhjärta och låten Förlorare...

 

Alldeles för tidigt börjar jag dagen. Jag har precis tagit mig en första esspresso och livet leker. Dock är det frostbitet i lägenheten för någon, jag nämner inga namn har haft fönstret i köket öppet hela natten. Burr.  Så besynnerligt klarvaken men jag har fortfarande en gnutta stjärnstoff i ögonen kvar då jag lyckas hitta fjärren och vade ljud och det var ljud. Jag möts av en klassiker i min skivsamling. Tror minsann världen stannar till en kort sekund varje gång låten jag vaknar dagen med spelas. Låten är Förlorare med Peggy Lejonhjärta.

 

Dags att le en smula och ta tag i dagen, trots att det blåser och är kallt.

 

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YDRH_N0mL8s&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YDRH_N0mL8s&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: