Vin(gligt)

2009-03-21
00:51:54

Peter Bjorn and John och Pete Doherty som Soundtrack av min dag
Oscar Wilde sa en gång "Livet är en dröm - som hindrar mig från att sova". Det är strax efter midnatt men ännu har jag inte nypt mig i armen i ett försök att väcka mig ur drömmen för att få nattlig vila. Denna Fredag har två låtar förföljt mig, dykt upp när jag minst anat det och förgyllt dagen, varför de får stoltsera som Soundtrack av min dag . Dessa är Don't Move Me från nya albumet Living Thing med Peter Bjorn and John och The Last Of The English Roses från albumet Grace/Wasteland med Pete Doherty. Två rysligt bra låtar, ja bedöm själva...



Kommentarer:

Vinblogg! Vad coolt!



Kika in på I Love Travel för reseinspiration. Ha en bra dag!

2009-03-22 @ 20:34:50
#2: Mikael

Hej, Tack för tipset, jag ska kolla ilovetravel

2009-03-23 @ 00:01:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: