Vin(gligt)

2009-06-22
23:40:18

En smutt av det ljuva livet - ja i vartfall några bilder från förra torsdagen











Vin(gligt) packade bilen för att fira en traditionsenlig midsommar på Öland. Innan livet fylldes av nypotatis, sill och nubbe, Jordgubbstårta och dans kring midsommarstången fanns det tid för att stilla äventyrslustan och bege sig ut på ett första försök att fånga sommaren på bild. Därför gav jag mig ut under torsdagseftermiddagen och kvällen för att snorta i mig lugnet och det på Öland så vackra. Vid stugan i Ekerum finner jag ro. Jag hann med att sprattla med benen i vattnet, vandra längs en sandstrand. Angöra en brygga och likt Don quijote ta upp kampen med väderkvarnarna om ändock på ett fredligt sätt och fånga dem på bild.....




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: