Vin(gligt)

2009-07-13
23:42:37

Sommarens bästa DJ korad....
Sommarens bästa Dj enligt mig är han som regerar på Strand Hotell i Borgholm och lilla dansgolvet. Att han erhållet titeln beror på hans sköna mix och att han behärskar förmågan att tillföra låtarna med sitt prat medan andra djs förstör stämmningen med att prata i låtarna

Sommarstrand Strand Borgholm. Söndagkväll och jag ser solen ta ett djupt andetag innan den försvinner ned i Kalmarsund för att slå sitt rekord från dagen innan att hålla andan under vattnet för att någongång på morgonkvisten ta sig upp till vattenytan igen. Till galejet på Strand denna kväll har över 2000 glada själar som skriker ut sommarkänsla infunnit sig. När bandet No Tjafs höjer tempot börjar kvällen och de får hela uteserveringen att gunga. I Runda baren,Ovala baren ,Champagnebaren  samt  Lusthuset trängs allt från sötsliskiga drinkdrickare, via ölhalsarna till flådiga skumpa smuttare. Själv dricker jag måttligt.  När natten infaller sig håller jag mest till på lilla dansgolvet och rycks med i låtarna som spelas där. Riktigt skarp mix på låtar samtidigt som DJn förgyller stämningen med mellansnack som istället för att skälpa hjälper till att höja stämningen extra. Dansgolvet är fullt hela kvällen. När andra DJs förstör med snack och får dansgolvet att långa stunder gapa öde med konst.iga låtval så lyckas DJn på Strand leverera och överaska så att danskgolvet är fullt hela kvällen. Detta gör att jag bara måste utse denna Dj till sommarens bästa DJ Är det någon som håller med???
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: