Vin(gligt)

2009-07-04
23:24:59

På Öland i solen med flytande semesterplaner...

Jag Ekerum Öland solstol -09

När sommaren kommer ska jag visa dig bättre dar. Nu är sommaren här och jag avnjuter min första dag som semesterfirare i en solstol på öland. Ja kanske jag kastar bort min tid på semestern, låtsasliv med dagar på driv, då jag går med flödet med öppet sinne, låter planerna flyta men är beredd att trolla fram äventyr ur det lilla. Medan den här sommarkvällen fortfarande brinner passar jag på att säga: Livet väntar och imorrn ses vi igen.

Devisen under semestern för min del låter;

"Låt varje morgondag förblir en hemlighet, så'n tur man inget vet. Samtidigt som ingen morgondag får bli smärtsamt grå och trist"

Klyschigt like hell...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: