Vin(gligt)

2009-02-22
10:06:27

That Summer Feeling
Utanför fönstret yr snön. För att trolla bort den kalla känslan för en stund så låter jag persiennmörker råda ett tag till. Jag glider ned i soffan under en filt och tittar på skidskytte. Plötsligt fylls min lägenhet av en för årstiden helt malplacerad typisk sommarlåt. Just då bestämmer jag mig för att sträva efter att hitta "That summer feeling" och dela med mig av sommarkänslan. Jag hittar en cover av låten med Annika Norlin och Moneybrother på "tuben" och sommarkänsla sprids i kroppen för att frysa till is igen då jag tittar ut genom fönstret. Eftersom det är så att man inte ska tro det blir sommar ifall inte någon sätter fart, så gäller det att börjas i tid. Mitt första bidrag är låten That summer feeling nedan. 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: