Vin(gligt)

2009-08-22
19:30:33

Svar: Vin, Ost och du
En fantastisk lillasyster till mig på min 30-årsdag..

30-årskris eller hoppade du över den? I vilket fall som helst har du nått fram till din 30-årsdag. Grattis brorsan. Under dessa år har du hunnit med att avsluta studier, spelat fotboll, ishochey samt friidrottat. När du studerade vet jag att du var aktiv med innerbandyn. Nu är du en lycklig vinbloggare, bosatt i Kalmar och arbetar i Emmaboda. Kan det bli bättre? Kanske....
Hur gick det med drömmen om att åka till New York innan du fyllde 25, och att jobba med reklam? På sätt och vis är halva drömmen uppfylld då du skriver i din blogg, men New York väntar fortfarande på din närvaro. Du är en bra förebild som bror, lugn, rolig, harmonisk, ambitiös, kreativ och målinriktad. För vem skulle kunna bli åretsbästa dryckesbloggare om inte du. Se tiden går och pennan har inte så mycket mer att skriva men den vill säga dig att du förgyller dina glada dagar helt perfekt skulle jag säga. Så njut av sommarens sista dagara med golf och sköna stunder i stugan. Öland ön som är ett paradis och ett av sommarens måsten. Stor födelsedags KRAM från Sis.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: