Vin(gligt)

2009-04-07
23:28:02

Går det att bräda förra sommarens äventyr?
Lämnade in mina semesterönskemål idag. Plötsligt känns det som sommaren kommer småspringandes borta vid horisonten. Känns lite som om den ökar på takten, bara den inte gör en Majbäck och går in i väggen. Jag har som mål att förvalta semestern på ett sätt så att jag kan säga att den här semestern var bättre än den förra utan att ljuga allt för mycket. Dock är jag lite orolig inför den här sommaren. För går det verkligen att bräda förra sommarens äventyr? En resa till Peking för att se på OS och vandra på Kinesiska muren.  Jag lovar jag har inte givit upp, utan ska nog tänka ut något som gör sommaren minnesvärd. Här följer lite bilder från resan till Kina....

Jag har tagit bilden själv från Kinesiska muren







Har ni några förslag på hur jag ska bära mig åt för att bräda förra sommaren?
Kommentar:
#1: Linda

låter inte helt fel du.....



ett tips på något som kankse håller samma klass tror jag är ett besök i pitoreska stellenbosch i sydafrika. en vän till mig har precis kommit där ifrån och var helt tagen. vinområderna är fantastika och det finns hura mycket som helst att se.



kan det vara något mån tro?



MVH Linda

2009-04-08 @ 13:54:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: