Vin(gligt)

2007-04-03
15:55:24

GB inför ett beställningssortiment med gamla klassiker
Det har varit mer än 15 grader varmt tre dagar i rad nu i Kalmar och våren väller in liksom glassnyheterna från GB.
Om jag fortsätter äta glass med samma iver som denna vecka så kommer jag smakat av alla nyheter inom en månad. Nyheter i alla ära, för visst är det ändå så att man tenderar att gå tillbaka till klassikerna när de mest spännande nyheterna är avklarade. Jag kan inte direkt minnas någon glassnyhet som lanserats under de senaste åren som har lyckats med bedriften att placera sig bland de tre bästa på min personliga glasstopp. Däremot kan jag ibland gå och sakna glassar som trots sin storhet inte återfått sin plats i sortimentet. Därför tycker jag att GB borde införa ett beställningssortiment så att jag kan beställa och på så sätt återigen få äta min favorit för evigt vid behov. Min allra största favorit kommer alltid att vara Lakritspuck om ni undrar.

Vin(gligt)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: