Vin(gligt)

2011-09-04
18:24:55

Vin(gligt) en introduktionskurs till vinets underbara värld...
Vin(gligt) en introduktionskurs till vinets underbara värld...

För ett antal år sedan sakapade jag vinkursen Vin(gligt) en introduktionskurs till vinets underbara värld... som man kan köpa och ta del av på minkurs.se/vingligt . Nu har jag bestämt mig för att släppa delar av kursens innehåll här på bloggen som aptitretare. Med syftet att få fler människor att lära sig mer om vin. Texterna ligger på nybörjarnivå som kontrast till de bloggar och forum som får vin att framstå som "rocket science".  Den närmaste veckan kommer jag dagligen uppdatera bloggen med delar av kursen och om du blir intresserad så kan du ta dig igenom kursen i sin helhet het på. minkurs.se/vingligt
Kommentar:
#1: Njutaren

Jag har varit i Uruguay och drucjet Tannat på plats. De är mycket bätttre än vad systembolaget hat lyckats importera.

2011-09-18 @ 21:57:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: