Vin(gligt)

2009-09-22
23:12:48

Jamie T - musik som alla borde ta del av NU
Veckan som varit har Jamie T och hans nya album Kings & Queens spelats frenetiskt i mitt hem och i min mp3 på väg till och från jobbet. Det sorgliga är att jag har haft svårt att dela med mig av den brittiska singer/songwritern med en karaktäristisk brittisk dialekt med ett galet uttryck som snuddar vid rapp, rock, pop, punk och klassisk trubadurafton samtidigt. Detta då ingen eller ytterst få har hört talas om honom. Därför väljer jag nu att göra Jamie T mer känd för allmänheten genom att lyfta fram  tre av de bästa låterna på ett i övrigt briljant album i rampljuset. Nämligen låtarna British Intelligence, Earth, Wind & Fire samt Hocus Pocus. Låtar som gör att du inte kan stå still denna höst....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: