Vin(gligt)

2009-09-16
23:07:54

Om du vore med i en talkshow till vilken låt skulle du vilja gå in då?
De senaste dagarna har en tanke tagit fart och trots att jag inte behöver några svar så har jag hängt med när tanken far. Att jag inte behöver några svar beror på att mina funderingar handlat om vilken låt jag skulle vilja gå in till om jag var med i en talkshow. En tanke som inte förändrar världen precis, men nog så viktig för den som ska leta upp låten den dag det blir verklighet att jag mot alla odds är med i en talkshow.

Mitt låtval kommer då att bli inledningen på Come on Monday night med Good Help The Girl. Good Help The girl är ett project signerat Stuart Murdoch sångare i Belle and Sebastian och tillika en av mina pophjältar.... Håll med om att det är en skön inledning att presenteras till i en talkshow nära dig.



Att tanken far beror nog på att jag inte fått utlopp för min kreativitet. Hjärnan behöver ha sin träning precis som kroppen i övrigt annars förtvinar den och därför måste det vara lika farligt att stänga av dessa tillsynes meningslösa tankar som att enbart sitta helt försoffad framför tvn och inte röra på sig
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: