Vin(gligt)

2008-11-04
23:17:29

Dedicato a Walter 2005


Häromveckan dök ett ytterst tilltalande nyhetsbrev upp från The Wineagency, tilltalande till den grad att jag efter många om och många men nu stoltserar med en flaska Dedicato a Walter 2005. Ett vin som The Wineagency hyllar som "världsklass". Ja ni kan se själva, tog mig friheten att klippa in delar av nyhetsbrevet, då jag inte druckit vinet själv ännu.

Efter beskrivningen av vinet som The Wineagencys ordsnickrare levererar är mina förväntningar på Dedicato a Walter 2005 lika höga som ett glädjeskutt halvägs till månen. Frågan jag därför ställer mig är om vinet står pall för mina förväntningar och rusar upp nära högsta temperaturen, Drickbart, på vintermometern enligt Vin(gligt). Ett omdöme dyker upp här på bloggen inom sinom tid var så säkra. För för vinet kommer att avsmakas nånstans och nångång min vän men tills dess - var inte rädd för det som är verkligt.............



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: