Vin(gligt)

2007-04-02
22:51:34

Tankar om en T-shirt...
image39

Nu när värmen verkar ha kommit för att stanna tog jag mig en tripp ut på lunchen för att se om några rumberade och stilfulla t-shirts kommit in i butikerna. Precis som vanligt tröttnar jag efter tre butiker och inser att jag ingenting kommer att köpa, så jag ägnar resten av lunchen åt glassätande och att skriva det här inlägget. Nu kanske ni tycker att jag skall ta mig tid och i lugn och ro grundligt leta igenom varje butik. Men bara för att jag lägger ner mer tid behöver det inte innebära att jag hittar det jag verkligen söker. Ett t-shirtköp görs därför bäst spontant, när man vid ett visst ögonblick bara känner att man kanske behöver en t-shirt. Kanske borde vi på Vin(gligt) lansera en t-shirt skänka ett exemplar till alla våra vänner för att göra folk mer nyfikna på bloggen. T-shirten skulle förmodligen se ut som på bilden ovan. Även om jag inte genomför idén om t-shirt så har jag i vart fall skrivit om den och lagt ut den på bloggen. Bloggen är modern tids svar på byrålådan där man förut lade idéer och drömmar som aldrig blev av. Fördelen med bloggen gentemot byrålådan är att fler kan läsa ens tankar och i den bästa av världar är det alltid någon som tycker idén är bra och vill hjälpa till med att förverkliga den.

Vin(gligt)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: