Vin(gligt)

2007-04-16
22:49:22

Flickan med guldskorna och ett alkoholfritt alternativ
image116

Flickan med guldskorna är en härligt trevlig arbetskamrat som en dag uppmärksammade att läsken champis ligger mig varmt om hjärtat, varför hon spontant hade med sig en flaska Champis bara för att bjuda mig. Dagen till ära hade hon prytt sina små fötter med guldskor, antar att det var för att matcha dryckens färg. Att visa sådan omtanke är helt klart värt en plats här på bloggen.

Champis är och kommer alltid att förbli min favoritläsk. Det har till och med gått så långt att jag vid tillfälle utan att tänka mig för reflexmsässigt svarat Champis när kassatanten på McDonalds frågat; vad får det lov att dricka. Vi på Vin(gligt) rekommenderar Champis som ett ypperligt alkoholfritt alternativ.  Så köp Champis och njut.

Vin(gligt)
Kommentarer:
#1: Harald

Pröva Portello, den är strået vassare!

2007-04-17 @ 20:16:06

Tack för tipset, vi får se vad jag fyller min läskback med nästa gång

2007-04-19 @ 14:43:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: