Vin(gligt)

2007-04-02
14:51:33

Bläckor efter festen lättare som kändis...
Vin(gligt) förespråkar att dricka hellre gott än mycket, så därför har det sällan hänt att jag vaknat upp dagen efter en fest med minnesluckor. Visst jag är inte mer än människa så någongång har det hänt att jag dagen efter tillsammans med vännerna, som var på samma fest, fått anstränga sig för att pussla ihop kvällens minnesbitar till ett färdigt pussel av kvällen i sin helhet. De få gånger Bläckor uppkommit dagen efter så kan man ge sig tusan på att alla i sin bekantskapskrets lyckats med samma bedrift att även de lyckats pricka in minnesluckor så att kvällen är som bortblåst. Vid dessa tillfällen hade det varit betydligt enklare för en om man hette Paris Hilton, Hugh Grant eller var en av de kändisar som oftast får uppmärksamhet i media. Varför? Jo för när kändisar råkat ut för bläckor efter en fest så behöver de inte sitta med sina vänner som också har minnesluckor för att pussla ihop kvällen. Nä för dem är det mycket enklare då det enda de behöver göra är att surfa in på någon tidnings hemsida och hoppas att de skriver om deras vilda äventyr på festen. I allafall om de är populära och inne. Å andra sidan är man inget gott föredöme om man är så full som Idol Marcus enligt Aftonbladet skall har varit en tisdagskväll i min hemstad Kalmar, då han lyckats med något jag aldrig lyckats med nämligen att bli utkastad från en bar i Kalmar. Hur kul har man dessutom då?

Drick hellre gott än mycket

Vin(gligt)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: