Vin(gligt)

2010-05-13
21:01:39

TAITTINGER CHAMPAGNEBAR öppnar på EKERUM

Mitt i mitt sommarland ca 500 meter från mitt lilla röda sommarhak med vita knutar händer det spännande saker. Mitt sommarland stavas Ekerum och där har jag spenderat somrar sedan barnsben. Jag har sett någon sätta ned spaden och drömmt en dröm och resultatet av den drömmen ser vi i Ekerum Golf & Resort som ldag löper från 136an ned till campingen som nuförtiden blomstrar . Utvecklingen har långt ifrån stannat i området. Imorgon slår portarna upp för Ekerums nya Champagnebar nämligen Taittinger Champagnebar.

 

Känns som ett riktigt spännande inslag i mitt sommarland, nu är nog risken stor att jag och mina vänner kommer att utfesta en tävnling varje gång vi spelar på Ekerums härliga golfbanor, där det står ett glas eller två av champagne i porten.

 

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: