Vin(gligt)

2010-05-04
23:35:33

Karin Olofsson vs. Destination Kalmar 2-0 i matchen om att marknadsföra Kalmar,småler
Såg att Karin a´la karinolofsson.se " hittat till Kalmar igen för en kort sekund eller dagarna två.  Hennes briljanta fotografier från staden där Ving(gligt) huserar verkar ha fått varenda bloggläsare hon har , vilka är riktigt många, att vilja ta en tur till Kalmar. Bättre marknadsföring kan nog inte stan få hos målgruppen. Så i matchen om att marknadsföra Kalmar så står det 2-0 till Karin mot Destination Kalmar. Ja i vartfall enligt mig om någon sådan match funnits dvs.

Karin och jag deltog by the way vid samma event för något år sedan, på bloggarnas afton då vi båda höll hov över hur det var att blogga.

Ta en titt på de underbara bilderna från Kalmar från hennes blogg här.

Kommentarer:
#2: Veronica

Den marknadsföringen lyckas nog bara så länge läsaren håller sig till att se på bilderna hon fotat och inte läser vad hon skriver om Kalmar...^^

2010-05-14 @ 19:04:36
#3: Mikael Harmander

Instämmer, jag hade enbart hennes bilder från staden i åtanke när jag skrev inlägget.

2010-05-14 @ 21:43:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: