Vin(gligt)

2009-10-22
00:02:42

Vin(gligt) kommer ta fram en introduktionskurs om vin på nätet

När den här bloggen fick vintema så trycktes en tröja upp med loggan. Tröjan användes bara ett fåtal gånger då trycket bleknade fort. Till en början när jag öppnade bloggen hade jag nog inga större förhoppningar ja kanske skulle det gå för bloggen som för tröjan att den skulle blekan och bli oläsbar och liksom falla i glömska. Men såhär något år efter starten så lever bloggen vidare oc jag har fått ett erbjudande om att skapa en introduktionskurs om vin på Internet. Jag har tackat ja och kommer inom kort börja ta fram en kursplan och framställa material ja vad som nu behövs för att göra en introdutionskurs om vin lyckad.

Ja då är ni uppdaterade i vad som händer runt omkring bloggen. Nu ska jag sova sött till nattradion i P3. Imorgon kommer en recention om vinerna som dracks i helgen, lite sent men jag har glömt bort det i alla yra kring jobb, blogg, Milan och livet i stort....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: