Vin(gligt)

2009-01-14
20:37:56

Bara till er som såg Solen i ögonen - en film om Lars Winnerbäck.

Lars Winnerbäck. Solen i Ögonen. SÖndermarken. Kom änglar. Hjärter dam

Om du under den dryga timmen som Solen i Ögonen - En film om Lars Winnerbäck fäller en tår och känner att världen stannar under duetten mellan Winnerbäck och Miss Li. Förmedla då din känsla genom att kommentera detta inlägg på Vin(gligt). Skriv från hjärtat nedan......

Själv förlorar ja tid och rum och tar en dans medsvåra steg med hjärter dam i verkligheten,drömmen  redan från det att  Winnerbäck säger att han vill vara som folk, han vill vara som sina vänner och inte sticka iväg och bli någon annanstans. Något som bara bekräftar hans storhet. 

"Jag ser gitarren i butiken
Symbolen för att skolka
Sagan om ett uppror
Drömmen om en högre höjd
Ett sjöröverskepp
som blåser rätt in i Los Angeles
Och stjärnorna som glittrar
Och ingen jävel når mig nånsin mera"

Lars Winnerbäck - Söndermarken
Kommentarer:
#1: Anna

Jag bara älskar Lasse.



Kram

2009-01-14 @ 22:34:13
#2: Sara

Jag grät ikapp med Miss Li under duetten från Linköping. Men säg det inte till någon. hihi

2009-01-14 @ 22:56:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: