Vin(gligt)

2009-02-12
23:49:14

Inatt kommer jag drömma grandiost
Tänk om.

Denna snöiga torsdagskväll har uteslutande handlat om bloggandet under en galant tillställning i Kalmarsalen.  Troligtvis kommer detta att smitta av sig på drömmen. Så från det, att John blund strör stjärnstoff i ögonen tills dess att mobilen kallsinnigt skriker ut ett "upp och hoppa" kommer jag Vin(gla) runt i drömmarnas land . Allt kommer inte handla om bloggen. Men den delen av  drömmen som gör det är nog tokigt grandios och tar form enligt bilden ovan. Ja vem kan trampa på en dröm...

Iväntan på nästa inlägg om vin gå gärna in och lyssna på Elin Ruth Sigvardsson som gjort en i mina ögon briljant coverversion av Lars Winnerbäcks låt Kom ihåg mig. Döm själva. Lyssna här

När det gäller idén om att dricka vin till semlor så lovar jag återkomma och berätta vilket alternativ det blir.

God natt vart du än är
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: