Vin(gligt)

2009-02-13
21:23:20

Dagen efter Bloggarnas afton
Någon slags Vinguru samt vinskribent står det nära mitt namn i lokalpressen. Det är en formuleringar jag har smakat på under dagen efter Bloggarnas afton. Ja ända fram tills lunchen bestånde av risgrynsgröt, serverad  på ren skolmatsalsmanöver, tog överhand.  Båda formuleringarna låter lite uppsnärjt i det blå. Frågan är därför hur jag ska axla manteln som vinguru? Behöver varken nyttja lång betänke tid eller ringa en vän för att finna svaret på frågan.  Jag fortsätter som vanligt och bloggar om vin på mitt personliga sätt samt att vara lyhörd över vad ni läsare tycker.  Om det gör mig till vinguru spelar föga roll.


Vintermometern som bedömer vin på  Vin(gligt
Kommentarer:

Kul!

2009-02-13 @ 23:42:40

Tack

2009-02-14 @ 08:46:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: