Vin(gligt)

2009-02-23
22:11:47

Barnsligt gott, Chokladpudding....
Chokladpudding - barnsligt gott

Mer Potenial Nu! Själv sitter jag och myser bort tiden denna måndagkväll med ett glas fyllt av Chokladpudding, Barnsligt gott, Kanske borde jag ta tillfället i akt denna måndagkväll att tänka stora tankar, ta tillvara på ledig tid och skriva en bok som Ulf Lundell. Men det är liksom som magneter i soffan och tv-serien med Tuva Novotny  är briljant. Eftersom klockan ringer 04.00 imorgon gäller det att ta det piano och jag intalar mig att TV och chokladpudding kommer att få mig  på bästa humör imorgon. 05.13 går tåget till Göteborg....

Sleep tight tonight your airforce is awake.
Kommentar:
#1: madeleine

Ta chansen att bli veckans blogg!

2009-02-23 @ 23:12:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: