Vin(gligt)

2008-09-17
22:50:23

Drömscenario: Coldplay kommer till Kalmar.....


Coldplay i Stockholm och mitt småstadshjärta skulle vilja klappa i takt med Lovers in Japan, men att åka till Stockholm är inget alternativ om man skall vara på jobbet i tid en höstig vardag. Om Kalmar någongång bygger sin efterlängtade arena så skulle staden kunna bjuda in till lite stadionpop och jag kan utan att behöva ta ledigt några dagar unna mig en oförglömlig konsert. Tankar över ett glas rödvin denna onsdag i november, tur att vi lever i ett mer eller mindre somhelst samhälle eftersom jag kan döva höstrusket med Fotboll och Manchester United. Ja tv och internet är ett plåster på såren för en nyfiken herre i en småstad som vill uppleva så mycket som möjligt, men det är ju inte live...men det kommer en dag ....och då kokar Kalmar. Arenan som nu överklagas är en möjlighet för Kalmar att få en egen Drömmarnas teater....... .......when I use to rule the world


Vin(gligt)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: