Vin(gligt)

2008-10-22
00:17:27

Take me down to paradise city.....
Skolans Jukebox gick varm för om och om igen spelades Guns and Rorses hit som sedan blev skolans signaturmelodi "Take me down to paradise city. Vi gick på Paradiset, ett paradis som byttes mot Åkrahäll och vidare ut i stora världen. Sisådär ett galet studentliv och små stapplande steg ut i verkligheten och in i arbetslivet senare så sitter jag och facebookar. Jag delar med mig av en video med Coldplay och den senaste med Milow; 50 cent covern Ayo Technology, tittar lite bilder och inser att bra musik inte behöver komma från någon du inte vet vem det är utan musiken blir bra mycket större om du stolt kan säga det där vet jag vem det är. För vet ni gott folk vem Camilla Gervide är, det vet jag, småler,även om det var från den där tiden i Paradiset och i Åkrahäll. Pjue slutligen lyckades jag väva ihop historien. Gå in på http://www.myspace.com/camillagervide och hör hennes musik för gosse vad bra hon sjunger....

Helt enkelt musik som gör att vinet smakar godare.......................
Kommentarer:
#1: Camilla

Men...vem är du? Vad glad jag blir!!! =)

2008-10-24 @ 07:15:57
#2: Camilla

Nu veeeet jag!!



Hej!!

Vad roligt att du gillar det jag gör!!

KRAM!

2008-10-24 @ 07:17:18
#3: Mofo

Eh gnägg, vad är Guns and Horses?

Det är väl viner som ska vara stalliga?

2008-10-24 @ 22:31:40
#4: Mikael

Tack!!Ajdå Roses ska det vara. Faktum är att det i lilla Nybban fanns ett band som hette Guns and Horses, dock nådde dom nog inte ut till stora vida världen

2008-10-26 @ 18:54:48
#5: Freddy

Jag har länge försökt att få tag i deras CD (Guns and horses) Är det någon som vet vart man får tag på det??? Nonnes Musik o Data kanske????

2009-04-29 @ 01:24:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: