Vin(gligt)

2008-11-30
19:44:51

Det Snöar I Indianien - Bästa adventskalendern i radion ever
Jag vet detta är en vinblogg och varje inlägg ska ha någon koppling till vin, men ibland dyker annan inspiration upp. Imorgon är det 1 december och dags för årets adventskalender. Ja jag vet jag är 29 år men har nog en gnutta barn i mig fortfarande, då jag kan överväga att gå upp för att ta del av adventskalendern....

Såhär års dyker alltid frågan upp om vilken adventskalender som är tidernas bästa. Svaret på den frågan brukar alltid vara Trolltider. Det går inte säga emot när det gäller tv-kalendern, men vad folk tycks glömma bort är adventskalendern i radion. I radion är enligt oss på Vin(gligt)  utan konkurrens den bästa adventskalendern som någonsin har sänts "Det Snöar I Indianien som sändes 1999.

Lyssna på första avsnittet "Det Snöar I Indianien"
Kommentar:
#1: rickard

Kul att du gillade den! Själv spelade jag huvudrollen och och har sen dess aldrig gjort några fler framträdanden i media.
Antar att det inte var min darriga roll du gillade, manuset eller?

Svar: Jag gillade manuset och hela stämningen i kalendern.
Mikael Harmander

2012-11-29 @ 17:01:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: