Vin(gligt)

2008-01-09
22:06:18

Grammis att fira....
Grammisgalan. Jag skulle kunna börja med att skrika ut mitt vrede över att Kent kammade hem två Grammis, varav Saharas heta nätter skulle haft en, men jag är rätt nöjd och glad. Jag hade nog skrikit högt om Kent även vunnit grammis för årets textförfattare, med textraden "känns som när vi kom dit we back in 92". Annars var det året då Hello Saferide blev säkert och det med ett efterskalv som gör att folk jag känner förevigt kommer att dansa...

Skönaste grammisen var ändock den för årets låt eftersom den gick till en old favorit back in 96 och en tös som hör och häpnar givit vintips här på Vin(gligt). Jag syftar givetvis på Lars Winnerbäck och Miss Li. Kvällen till ära är vi på Vin(gligt) stolta att återigen lämna vintipset från Miss Li.

Miss Li om det vin hon gillar mest.............

....................Jag är ingen direkt vinkännare tyvärr.. men jag gillar "Chill out". Tar
fram mina bästa sidor
.

Grattis Lars Winnerbäck och Miss Li till Grammisen för årets låt



Nu är det dags att fira....vad vore livet utan Champis!!! det är ju vardag och jobb, jobb, jobb imorgon.

Vin(gligt)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: